گفتگوی تلفنی عراقچی با مسئولان پاکستانی

وزیر امور خارجه کشورمان در تماسی تلفنی با جمعی از مقامات پاکستانی، درباره تحولات منطقه‌ای و روندهای مرتبط با آتش‌بس گفتگو و رایزنی کرد.
کد خبر: 39419
زمان انتشار: 2 ژوئن 2026 - 01:42 ق.ظ -
1 بازدید

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در تماس‌های تلفنی جداگانه با محمد اسحاق دار، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان و فیلد مارشال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان درباره تحولات منطقه‌ای و روندهای مرتبط با آتش‌بس گفتگو و رایزنی کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری
تبلیغات