- بیانیه هشدارآمیز وزارت خارجه/ پاسخ تهران در راه است؟
- هشدار صریح ایران به کشورهای منطقه پس از حملات اخیر آمریکا
- پیام فوری پکن به تهران و واشنگتن
- فوری/ ترامپ: ایران موافقت کرده است که سلاح هستهای نداشته باشد
- پشتپرده مذاکرات ایران و آمریکا / روبیو عملاً کنار گذاشته شد؟
- زمان انتخاب سومین تیم آسیایی اعلام شد
- واکنش مدیر عامل پرسپولیس به خبر جذب لیموچی و یوسفی
- تهاجم ترکیبی سپاه به ناوگان پنجم آمریکا؛ تغییر موازنه وحشت درخلیج فارس
- سردار سناییراد: هشدار قاطع ایران،مانع حمله رژیم صهیونیستی به بیروت شد
- دعوت استاندار تهران از مردم برای حضور در «مهمونی کیلومتری غدیر»
پیام فوری پکن به تهران و واشنگتن
وزارت امور خارجه چین با ابراز نگرانی از افزایش تنشها در منطقه، از ایران و آمریکا خواست به آتشبس پایبند بمانند.
کد خبر:
39665
زمان انتشار:
3 ژوئن 2026 - 14:36 ب.ظ -
1 بازدید
به گزارش اقتصاد آنلاین، الجزیره نوشت: وزارت امور خارجه چین با ابراز نگرانی از وضعیت خاورمیانه در پی آتشبس امروز ایران و آمریکا، اعلام کرد: جنگ مجدد در ایران به نفع هیچ طرفی نخواهد بود.
سخنگوی این وزارتخانه در یک نشست خبری از همه طرفها خواست تا به آتشبس پایبند باشند و از تهران و واشنگتن خواست تا روند مذاکرات خود را حفظ کنند.
گفتنی است آمریکا بامداد روز چهارشنبه به مناطقی در جزیره قشم ایران حمله کرد. ایران نیز در پاسخ پایگاههای آمریکا در منطقه را هدف قرار داد.
اخبار مرتبط
- بیانیه هشدارآمیز وزارت خارجه/ پاسخ تهران در راه است؟
- هشدار صریح ایران به کشورهای منطقه پس از حملات اخیر آمریکا
- فوری/ ترامپ: ایران موافقت کرده است که سلاح هستهای نداشته باشد
- پشتپرده مذاکرات ایران و آمریکا / روبیو عملاً کنار گذاشته شد؟
- تهاجم ترکیبی سپاه به ناوگان پنجم آمریکا؛ تغییر موازنه وحشت درخلیج فارس
- سردار سناییراد: هشدار قاطع ایران،مانع حمله رژیم صهیونیستی به بیروت شد
- دعوت استاندار تهران از مردم برای حضور در «مهمونی کیلومتری غدیر»
- نیکزاد: به آمریکا اعتماد نداریم؛ درباره توان موشکی مذاکره نمیکنیم
- قائمپناه: تابآوری اقتصادی ایران در جنگ، دستاوردی ماندگار است
- احکام اجرایی ۳۲ راهبرد مدیریت بحران آب به دستگاههای مسئول ابلاغ شد
