به گزارش خبرگزاری مهر، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه کشورمان و «جیحون بایراموف» وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان، عصر امروز (پنجشنبه) در یک تماس تلفنی راجع به آخرین روند ابتکارات و تلاشهای دیپلماتیک برای کاهش تنش در منطقه غرب آسیا و موضوعات مرتبط با روابط دوجانبه گفتگو و تبادل نظر کردند.
- مومنی: اجلاس شانگهای فرصتی بسیار خوب برای دیپلماسی منطقهای است
- سردار قاآنی:اسرائیل باید به نقطه قبل از شروع جنگ ۴۰ روزه عقبنشینی کند
- جزئیات جدید مذاکرات؛ ۵۰ درصد منابع مسدود باید همزمان با تفاهم آزاد شود
- قالیباف عید غدیر را تبریک گفت
- تصاویر اصابت پهپاد ایرانی به فرودگاه کویت صحنهسازی دروغین دشمن است
- آملی لاریجانی: دوری از ولایت، بزرگترین دستاوردها را آسیبپذیر میکند
- عارف ارتحال آیتالله فیاض را تسلیت گفت
- سپاه: دشمن میبایست با فوریت حملات خود به مردم لبنان را متوقف کند
- پزشکیان: حفظ وحدت مبنای نظری دولت وفاق بوده است
- بقائی: یاد امام(ره) در حافظه ایران و جهان، بیش از هر زمانی زنده است
گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و آذربایجان
وزیر امور خارجه کشورمان با همتای آذربایجانی خود درباره مهمترین مسائل دوجانبه و تلاشهای دیپلماتیک در منطقهای تبادل نظر کرد.
کد خبر:
39863
زمان انتشار:
4 ژوئن 2026 - 19:41 ب.ظ -
1 بازدید
اخبار مرتبط
- مومنی: اجلاس شانگهای فرصتی بسیار خوب برای دیپلماسی منطقهای است
- سردار قاآنی:اسرائیل باید به نقطه قبل از شروع جنگ ۴۰ روزه عقبنشینی کند
- جزئیات جدید مذاکرات؛ ۵۰ درصد منابع مسدود باید همزمان با تفاهم آزاد شود
- قالیباف عید غدیر را تبریک گفت
- تصاویر اصابت پهپاد ایرانی به فرودگاه کویت صحنهسازی دروغین دشمن است
- آملی لاریجانی: دوری از ولایت، بزرگترین دستاوردها را آسیبپذیر میکند
- عارف ارتحال آیتالله فیاض را تسلیت گفت
- سپاه: دشمن میبایست با فوریت حملات خود به مردم لبنان را متوقف کند
- پزشکیان: حفظ وحدت مبنای نظری دولت وفاق بوده است
- بقائی: یاد امام(ره) در حافظه ایران و جهان، بیش از هر زمانی زنده است
