گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و آذربایجان

وزیر امور خارجه کشورمان با همتای آذربایجانی خود درباره مهمترین مسائل دوجانبه و تلاش‌های دیپلماتیک در منطقه‌ای تبادل نظر کرد.
کد خبر: 39863
زمان انتشار: 4 ژوئن 2026 - 19:41 ب.ظ -
1 بازدید

به گزارش خبرگزاری مهر، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه کشورمان و «جیحون بایراموف» وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان، عصر امروز (پنجشنبه) در یک تماس تلفنی راجع به آخرین روند ابتکارات و تلاش‌های دیپلماتیک برای کاهش تنش در منطقه غرب آسیا و موضوعات مرتبط با روابط دوجانبه گفت‌گو و تبادل نظر کردند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری
تبلیغات