حملات پهپادی ارتش به پایگاه‌های آمریکا در منطقه

ارتش جمهوری اسلامی ایران با موجی از حملات پهپادی، پایگاه‌های آمریکایی و سامانه‌های راداری ناوگان پنجم ایالات متحده را هدف قرار داد.
کد خبر: 41060
زمان انتشار: 10 ژوئن 2026 - 07:41 ق.ظ -
1 بازدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از از روابط عمومی ارتش، در ادامه عملیات مقابله با شرارت‌ها و مزاحمت‌های ارتش تروریستی آمریکا برای ساکنان جنوب کشور، بامداد روز چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵، ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقدامی متقابل، با موجی از حملات پهپادی، پایگاه‌های آمریکایی و سامانه‌های راداری ناوگان پنجم ایالات متحده را در بحرین آماج حملات خود قرار داد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری
تبلیغات