جزئیات آتش سوزی هولناک در بیمارستان حاجی آباد هرمزگان

مدیر شبکه بهداشت شهرستان حاجی آباد گفت: آتش سوزی محدودی که در یکی از اتاق‌های بیمارستان فاطمه الزهرا (س) حاجی آباد رخ داده بود با حضور آتش نشانان خاموش شد.
کد خبر: 41913
زمان انتشار: 14 ژوئن 2026 - 19:38 ب.ظ -
1 بازدید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مسعود دادرس، مدیر شبکه بهداشت شهرستان حاجی آباد، اظهار کرد: آتش سوزی محدودی که در یکی از اتاق‌های بیمارستان فاطمه الزهرا (س) حاجی آباد رخ داده بود با حضور آتش نشانان خاموش شد. این حادثه ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه رخ داد که پس از بیست دقیقه به طور کامل مهار شد.

دادرس افزود: این آتش سوزی مصدومی نداشته و فقط موجب دودگرفتگی محدودی شد.

وی گفت: علت این حادثه در حال بررسی است.

دادرس افزود: اکنون فعالیت عادی بیمارستان ادامه دارد و هیچ مشکلی در خدمت رسانی به مردم وجود ندارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری
تبلیغات