بقایی: ما از عملکرد آژانس انرژی اتمی به هیچ عنوان رضایت نداریم

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اخیرا آژانس انرژی اتمی قطعنامه ای علیه ایران صادر کرد بدون اینکه اشاره به تجاوز دشمن آمریکایی در این گزارش کند.
کد خبر: 42111
زمان انتشار: 15 ژوئن 2026 - 19:45 ب.ظ -
1 بازدید


دریافت
26 MB

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری
تبلیغات