ادعای الجزیره: ایران شروع به استفاده از دارایی‌های مسدودشده خود کرد

خبرنگار الجزیره در تهران نوشت: ایران تقریباً شروع به استفاده از دارایی‌های مسدودشده خود کرده است.
کد خبر: 42826
زمان انتشار: 19 ژوئن 2026 - 20:36 ب.ظ -
1 بازدید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، نورالدین الدغیر خبرنگار الجزیره در تهران نوشت: با شروع اجرای یادداشت تفاهم ایران و امریکا، منابع می‌گویند که ایران تقریباً شروع به استفاده از دارایی‌های مسدودشده خود کرده است که بر اساس سازوکاری است که میانجی‌گران ارائه داده‌اند.

روش استفاده و انتقال وجوه در قالب یک خط اعتباری باز تعیین شده است که به ایران اختیار تصرف در آن را می‌دهد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری
تبلیغات