- دستور فوری هیأت مذاکره در سوئیس اعلام شد / شرط اول تهران برای ادامه تفاهم
- بمب نقلوانتقالاتی پرسپولیس خنثی شد؟ / مذاکرات با اسکوچیچ در استانبول بینتیجه ماند
- ترکیب بلژیک مقابل ایران لو رفت / شوک بزرگ با غیبت دوکو
- مدیر هوش مصنوعی پنتاگون: آمریکا از Grok برای بمباران اهداف در ایران استفاده کرده است
- رضایی: باید مراقب بود، هر خوشبینی مورد سوءاستفاده دشمن قرار میگیرد
- رفیعی: مجلس بر اجرای کامل مفاد تفاهم نظارت مستمر خواهد داشت
- نشست مجازی مجلس با حضور وزیر صمت آغاز شد
- مذاکره باید با هوشیاری انجام شود؛ نگذاریم انسجام و وحدت ملی آسیب ببیند
- پزشکیان: اگر ارز ترجیحی حذف نمیشد دچار قحطی میشدیم
- نشست داخلی مذاکرهکنندگان ایرانی/ برگزاری ۳ دیدار با طرفهای میانجی
دستور فوری هیأت مذاکره در سوئیس اعلام شد / شرط اول تهران برای ادامه تفاهم
معاون ارتباطات دفتر رئیسجمهور تأکید کرد اجرای بیقید و شرط بند نخست تفاهم ایران و آمریکا ضروری است و پایان تجاوز در لبنان، دستور اول هیأت مذاکرهکننده در سوئیس خواهد بود.
کد خبر:
43202
زمان انتشار:
21 ژوئن 2026 - 14:36 ب.ظ -
1 بازدید
به گزارش اقتصاد آنلاین، معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اجرای بیقید و شرط بند اول تفاهمنامه ایران و امریکا مسئلهای کلیدی است. تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان به بیاعتبار ساختن کل تفاهم منجرخواهد شد.دستور نخست هیأت مذاکره در سوئیس پایان تجاوز در لبنان است.
وقتی اولین شرط تفاهم اجرا نشود، به اجرای بقیه مفاد آن هم اعتمادی نیست.

اخبار مرتبط
- رضایی: باید مراقب بود، هر خوشبینی مورد سوءاستفاده دشمن قرار میگیرد
- رفیعی: مجلس بر اجرای کامل مفاد تفاهم نظارت مستمر خواهد داشت
- نشست مجازی مجلس با حضور وزیر صمت آغاز شد
- مذاکره باید با هوشیاری انجام شود؛ نگذاریم انسجام و وحدت ملی آسیب ببیند
- پزشکیان: اگر ارز ترجیحی حذف نمیشد دچار قحطی میشدیم
- نشست داخلی مذاکرهکنندگان ایرانی/ برگزاری ۳ دیدار با طرفهای میانجی
- حزبالله قهرمان، پشتیبان مردم فلسطین و مدافع ایران اسلامی است
- متفکرآزاد: حل مسائل جهان اسلام با دیپلماسی پارلمانی امکانپذیر است
- دیدار وزرای خارجه ایران و سوئیس در بورگناشتوک
- حضور هیئت دیوان محاسبات ایران در اجلاس حسابرسی دادههای کلان در کنیا
