پزشکیان وارد اسلام‌آباد شد

مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در بدو ورود به اسلام‌آباد پایتخت پاکستان، مورد استقبال رسمی آصف علی زرداری، رئیس جمهور، و شهباز شریف، نخست وزیر این کشور قرار گرفت.
کد خبر: 43619
زمان انتشار: 23 ژوئن 2026 - 14:36 ب.ظ -
1 بازدید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، هیات عالی رتبه کشورمان به ریاست پزشکیان در بدو ورود به فرودگاه نورخان از سوی رئیس جمهور و نخست‌وزیر پاکستان مورد استقبال قرار گرفتند.

جمعی از مسئولان پاکستانی و نیز رضا امیری مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد در مراسم استقبال از رئیس جمهور ایران که به صورت زنده از تلویزیون ملی و سایر شبکه‌های خبری پاکستان پخش می‌شد، حضور یافتند.

مسئولان پاکستانی مراسمی را در فرودگاه برای استقبال از رئیس جمهوری اسلامی ایران تدارک دیدند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری
تبلیغات