«غدیر» دعوت به حکمرانی بر پایه عدالت، کرامت انسان و خدمت بی‌منت است

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود تصریح کرد: غدیر دعوت به حکمرانی بر پایه عدالت، کرامت انسان و خدمت بی‌منت به مردم است.
کد خبر: 39764
زمان انتشار: 4 ژوئن 2026 - 01:41 ق.ظ -
1 بازدید

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان در این پیام که در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، نوشت: امیرالمؤمنین علی(ع) فرمود: «مردم یا برادر دینی تو هستند یا همانند تو در آفرینش.»

رئیس جمهور افزود: غدیر، دعوت به حکمرانی بر پایه عدالت، کرامت انسان و خدمت بی‌منت به مردم است. این راهی است که ایران برای پیشرفت و سربلندی به آن نیاز دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری
تبلیغات