اسرائیل برای حمله ایران به صورت آماده‌باش درآمد/دور جدید حملات از سر گرفته می‌شود؟

شبکه ۱۴ اسرائیل اعلام کرد که به دنبال تهدید امروز ایران مبنی بر حمله به تل آویو، اسرائیل در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته است.
کد خبر: 40405
زمان انتشار: 7 ژوئن 2026 - 20:36 ب.ظ -
1 بازدید

 

 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، گروه هکری «حنظله» نیز در بیانیه‌ای خطاب به ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی هشدار داد که فورا خانه‌های خود را ترک کنند. این بیانیه هشدارآمیز گروه هکری مذکور ساعتی پس از حملات هوایی عصر امروز اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت آغاز شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری
تبلیغات