- بند خبرساز قطعنامه جدید آمریکا علیه ایران چیست؟
- واکنش تند ایران در پی حمله اسرائیل به ضاحیه بیروت/ شمارش معکوس جنگ آغاز شد؟
- اسرائیل برای حمله ایران به صورت آمادهباش درآمد/دور جدید حملات از سر گرفته میشود؟
- وزیر جنگ آمریکا از اتفاق مهم درباره ایران خبر داد/ پلن بعدی آمریکا لو رفت؟
- قول علی دایی برای کمک به ستاره سابق تیم ملی
- سرپرست پرسپولیس مشخص شد
- ۵۷۰ هزار تماس و ۳۰۴ هزار پیام مردمی در دولت پزشکیان
- مالکی: حمله به ضاحیه لبنان نشان داد آمریکا و اسرئیل قابل اعتماد نیستند
- مقتدایی: رژیم صهیونیستی در قبال اقداماتش تنبیه خواهد شد
- قرارگاه خاتم الانبیاء برای عملیات وعده صادق ۵ آماده است
اسرائیل برای حمله ایران به صورت آمادهباش درآمد/دور جدید حملات از سر گرفته میشود؟
شبکه ۱۴ اسرائیل اعلام کرد که به دنبال تهدید امروز ایران مبنی بر حمله به تل آویو، اسرائیل در حالت آمادهباش کامل قرار گرفته است.
کد خبر:
40405
زمان انتشار:
7 ژوئن 2026 - 20:36 ب.ظ -
1 بازدید
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، گروه هکری «حنظله» نیز در بیانیهای خطاب به ساکنان شمال سرزمینهای اشغالی هشدار داد که فورا خانههای خود را ترک کنند. این بیانیه هشدارآمیز گروه هکری مذکور ساعتی پس از حملات هوایی عصر امروز اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت آغاز شده است.
اخبار مرتبط
- بند خبرساز قطعنامه جدید آمریکا علیه ایران چیست؟
- واکنش تند ایران در پی حمله اسرائیل به ضاحیه بیروت/ شمارش معکوس جنگ آغاز شد؟
- وزیر جنگ آمریکا از اتفاق مهم درباره ایران خبر داد/ پلن بعدی آمریکا لو رفت؟
- ۵۷۰ هزار تماس و ۳۰۴ هزار پیام مردمی در دولت پزشکیان
- مالکی: حمله به ضاحیه لبنان نشان داد آمریکا و اسرئیل قابل اعتماد نیستند
- مقتدایی: رژیم صهیونیستی در قبال اقداماتش تنبیه خواهد شد
- قرارگاه خاتم الانبیاء برای عملیات وعده صادق ۵ آماده است
- رضاییکوچی : ۵۰ هزار مسکن آسیب دیده از جنگ تعمیر شدند
- افشای جنایت آمریکا در لامرد توسط سخنگوی وزارت امور خارجه
- رضائی: امشب آسمان سرزمینهای اشغالی را ببینید
