مهاجرانی: میدان و دیپلماسی در کنار هم از ایران دفاع می‌کنند

سخنگوی دولت گفت: میدان و دیپلماسی در کنار هم از ایران دفاع می‌کنند؛ یکی حافظ امنیت کشور و دیگری مدافع حقوق ملت.
کد خبر: 41658
زمان انتشار: 13 ژوئن 2026 - 13:42 ب.ظ -
1 بازدید

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در یکی از شبکه های اجتماعی در رابطه با سالگرد جنگ ۱۲ روزه اظهار کرد: یک سال از آغاز جنگ تحمیلی دوم می‌گذرد. همان‌گونه که رهبر شهید گفتند: «این جنگ را آنها آغاز کردند، اما ما آن را به پایان می‌رسانیم».

وی افزود: میدان و دیپلماسی در کنار هم از ایران دفاع می‌کنند؛ یکی حافظ امنیت کشور و دیگری مدافع حقوق ملت. مذاکره از موضع اقتدار، ادامه همان دفاع ملی است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری
تبلیغات