قائم پناه: ایران از جنگ با دو قدرت اتمی پیروز بیرون آمد

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: ایران عزیز از جنگ ظالمانه با دو قدرت اتمی جنایتکار، پیروز و سربلندتر بیرون آمد.
کد خبر: 42141
زمان انتشار: 15 ژوئن 2026 - 19:46 ب.ظ -
1 بازدید

به گزارش خبرگزاری مهر محمد جعفر قائم پناه معاون اجرایی رئیس جمهور در پیامی به مناسبت اعلام خبر پیروزی دیپلماتیک کشورمان بر امریکا در مذاکرات، اظهار کرد: با ایستادگی تاریخی مردم، جانفشانی درخشان مدافعان وطن، تدبیر رهبر معظم انقلاب و روسای قوا و مجاهدت تیم دیپلماسی، ایران عزیز از جنگ ظالمانه با دو قدرت اتمی جنایتکار، پیروز و سربلندتر بیرون آمد.

وی افزود: رحمت خدا بر روح رهبر و فرماندهان شهید و سایر شهدای جنگ رمضان، به‌ ویژه کودکان مظلوم میناب [باد.]

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری
تبلیغات