فوری / هیئت عالی‌رتبه آمریکایی وارد سوئیس شد

یک هیئت بلندپایه امریکایی به سوئیس سفر کرده‌ است.
کد خبر: 42982
زمان انتشار: 20 ژوئن 2026 - 14:38 ب.ظ -
1 بازدید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، یک رسانه سعودی اعلام کرد که یک هیئت بلندپایه امریکایی به سوئیس سفر کرده‌ است.

به نقل از الحدث، ویتکاف در حالی به مذاکرات سوئیس می‌رود که ایران برای لغو میلیاردها دلار تحریم تلاش می‌کند.

آکسیوس پیش‌تر ابه نقل از منبعی علام کرده بود که جرد کوشنر و نخست‌وزیر قطر در حال حاضر در سوئیس هستند و عراقچی نیز ممکن است به آن‌ها بپیوندد. 

این منبع آگاه تأکید کرد که این سفر قطعی نیست و هنوز می‌تواند تغییر کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری
تبلیغات