هیئت «میناب ۱۶۸» مسقط را به مقصد تهران ترک کرد

رئیس هیئت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» و هیئت همراه پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شدند.
کد خبر: 43655
زمان انتشار: 23 ژوئن 2026 - 19:43 ب.ظ -
1 بازدید

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» و هیئت همراه بعدازظهر امروز سه‌شنبه(۲ تیرماه) پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شدند.

قالیباف و هیئت همراه عصر دیروز پس از بازگشت از مذاکرات سوئیس بلافاصله برای موضوع مدیریت تنگه هرمز راهی عمان شده بود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری
تبلیغات