- افشاگری یک رسانه از جاسوسی اسرائیل از آمریکا/ ماجرا چیست؟
- نسخه جدید پرسپولیس در راه لیگ یک فاش شد
- آغاز تمرینات پرسپولیس از روز دوشنبه در زمین آزادی
- چالش جدید تیم ملی در جام جهانی/ ماجرای خروج فوری پس از بازی در آمریکا چیست؟
- تداوم حملونقل عمومی رایگان در تهران به کاهش مصرف سوخت کمک میکند
- استاندار تهران: ساماندهی ۳۸لکه صنعتی استان تهران با شتاب در حال اجراست
- عارف: هیچ اختلافی درباره متن مذاکره میان مسئولان کشور نیست
- وزیر کشور با همتای پاکستانی خود دیدار کرد
- ایران به دنبال افزایش تجارت ۱۰ میلیارد دلاری با پاکستان است
- جزئیات تصادف مرگبار تانکر بنزین با پژو ۴۰۵ در آزادراه نطنز–اصفهان
افشاگری یک رسانه از جاسوسی اسرائیل از آمریکا/ ماجرا چیست؟
رسانه غربی نوشت که اسرائیل برای اطلاع از استراتژی ترامپ در قبال ایران، مقامات آمریکا را شنود میکند.
کد خبر:
40255
زمان انتشار:
7 ژوئن 2026 - 02:35 ق.ظ -
1 بازدید
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، روزنامه نیویورکتایمز و هاآرتص در گزارشهای همزمان از افزایش نگرانیهای امنیتی در واشنگتن در خصوص اقدامات جاسوسی اسرائیل علیه مقامات دولت تروریست آمریکا خبر دادند. مقامات آمریکایی اعلام کردند تلاشهای اطلاعاتی اسرائیل برای دسترسی به جزئیات مذاکرات آمریکا با ایران از «حدود متعارف» فراتر رفته است.
طبق گزارشهای اطلاعاتی، اسرائیل شنود و استراق سمع از مقامات آمریکایی، از جمله «ویتکاف»، را به شکل چشمگیری افزایش داده است. هدف اصلی این اقدامات، دستیابی به جزئیات استراتژی «دونالد ترامپ» در قبال مذاکرات با ایران عنوان شده است.
اخبار مرتبط
- تداوم حملونقل عمومی رایگان در تهران به کاهش مصرف سوخت کمک میکند
- استاندار تهران: ساماندهی ۳۸لکه صنعتی استان تهران با شتاب در حال اجراست
- عارف: هیچ اختلافی درباره متن مذاکره میان مسئولان کشور نیست
- وزیر کشور با همتای پاکستانی خود دیدار کرد
- ایران به دنبال افزایش تجارت ۱۰ میلیارد دلاری با پاکستان است
- جزئیات تصادف مرگبار تانکر بنزین با پژو ۴۰۵ در آزادراه نطنز–اصفهان
- بیانیه تند وزارت خارجه علیه حمله آمریکا صادر شد
- ایران در شورای حکام طوفان به پا کرد
- ترامپ دوباره راهی پکن میشود؟ / علت این تصمیم ناگهانی رئیس جمهور آمریکا چیست؟
- ترامپ: یا توافق میکنیم یا راه سخت را میرویم
