به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان طی تماسهای تلفنی جداگانه با ژان نوئل بارو و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزرای امور خارجه فرانسه و قطر راجع به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به نقض مکرر آتش بس در جبهه لبنان توسط رژیم صهیونیستی و آخرین تحولات منطقه ای گفتگو و رایزنی کرد.
- دشمن را با پیوند زدن «میدان، خیابان و دیپلماسی» از صحنه خارج کنیم
- لحظه شلیک موشکهای خیبرشکن ایران به سمت سرزمینهای اشغالی
- احمدیان: صدای خروش ملت ایران را در آسمان تلآویو بشنوید
- تماسهای عراقچی با وزرای خارجه انگلیس، ترکیه و فرمانده ارتش پاکستان
- تماسهای تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان با وزرای خارجه فرانسه و قطر
- آتشبس در لبنان، بخش لاینفک تفاهم آتشبس بود
- خط قرمز تهران در مذاکرات اعلام شد / شرط ایران برای ادامه مسیر چیست؟
- ترامپ زیر میز زد/ لبنان جزو توافق با ایران نخواهد بود
- دستور تازه ترامپ به نیروهای خود در منطقه/ حملات جدید علیه ایران در راه است؟
- بند خبرساز قطعنامه جدید آمریکا علیه ایران چیست؟
تماسهای تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان با وزرای خارجه فرانسه و قطر
وزیر امور خارجه کشورمان طی تماسهای تلفنی جداگانه با وزرای امور خارجه فرانسه و قطر ر راجع به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به نقض مکرر آتش بس در جبهه لبنان گفتگو کرد.
کد خبر:
40426
زمان انتشار:
8 ژوئن 2026 - 01:42 ق.ظ -
1 بازدید
اخبار مرتبط
- تقدیر فرمانده نیروی هوافضای سپاه از حضور مردم در میادین کشور
- دشمن را با پیوند زدن «میدان، خیابان و دیپلماسی» از صحنه خارج کنیم
- لحظه شلیک موشکهای خیبرشکن ایران به سمت سرزمینهای اشغالی
- احمدیان: صدای خروش ملت ایران را در آسمان تلآویو بشنوید
- تماسهای عراقچی با وزرای خارجه انگلیس، ترکیه و فرمانده ارتش پاکستان
- آتشبس در لبنان، بخش لاینفک تفاهم آتشبس بود
- خط قرمز تهران در مذاکرات اعلام شد / شرط ایران برای ادامه مسیر چیست؟
- ترامپ زیر میز زد/ لبنان جزو توافق با ایران نخواهد بود
- دستور تازه ترامپ به نیروهای خود در منطقه/ حملات جدید علیه ایران در راه است؟
- بند خبرساز قطعنامه جدید آمریکا علیه ایران چیست؟
